SEMINARIO PROVINCIAL ON LINE: PRACTICANDO LA INCLUSIÓN II
17 diciembre, 2020
DECRETO 188/2017, de 28 de noviembre, del Gobierno de Aragón, por el que se regula
la respuesta educativa inclusiva y la convivencia en las comunidades educativas de la
Comunidad Autónoma de Aragón.
Funcionamiento del cerebro e implicaciones educativas prácticas.
PRÁCTICA DE LA INCLUSIÓN DESDE LA PERSPECTIVA DEL PROFESORADO DE PT O AL
FUNCIONES DEL PROFESORADO PT O AL DESDE UNA PERSPECTIVA DE INCLUSIÓN
LAS RELACIONES TUTOR/A-PT/AL
EXPERIENCIAS Y PRÁCTICAS DE ÉXITO EN TRATAMIENTO DE LA DIVERSIDAD
CUANDO Y CÓMO ES NECESARIO SACAR AL ALUMNO DEL AULA DE REFERENCIA.
LAS GESTIÓN EMOCIONAL EN EL AULA Y ENTRE PROFESIONALES.
EL FUNCIONAMIENTO DEL CEREBRO E IMPLICACIONES EDUCATIVAS PRÁCTICAS.
Las cookies nos permiten ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso que hacemos de las cookies.Aceptar
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.